Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu – Bc. Lucie Zdrhová
Bc. Lucie Zdrhová
Bakalářská práce
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Political marketing and political researches as one of the main tools of political marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou politického marketingu v České republice. Ten je nyní na vzestupu a stává se nepostradatelnou součástí strategie politických stran. Neméně důležitým nástrojem se pro tento obor stávají i výzkumy veřejného mínění. V první části se zaměřujeme na historii politického marketingu a jeho postupný vývoj. Závěr této části pak věnujeme výzkumům veřejného mínění z pohledu …víceAbstract:
This work deals with the question of political marketing in Czech Republic. It is on the rise and it is becoming indispensable part of a strategy of political sides. Research of public opinion is very important for this field. The first part is dedicated to history of political marketing and to its gradual development. The end of this part is about a research of public opinion of voters and political …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j8thc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a PR
Jan Čada -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Moderní nástroje internetového marketingu
Kateřina Bimková -
Politické výzkumy a problematika volebního chování z pohledu marketingové komunikace
Denisa Maňasová -
Volby do zastupitelstev obcí
Martina Štiková