Zavedení nové privátní značky kontaktních čoček na trh v České republice – Alena Hradilová
Alena Hradilová
Diplomová práce
Zavedení nové privátní značky kontaktních čoček na trh v České republice
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou trhu kontaktních čoček v České republice, vyhodnocením procesu zavádění kontaktních čoček privátní značky společnosti FOKUS optik na trh a dále upozorňuje na faktory, které negativně nebo pozitivně ovlivnily celkové výsledky tohoto procesu. Na základě zjištěných skutečností je formulován optimální postup při vytváření marketingové strategie pro zavádění kontaktních čoček …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4847
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 1. 2008
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Lubomír Michálek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4847
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží
Hana Sýkorová -
Analýza českého trhu vzdělávání v marketingu a návrh marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu
Anna Nezvalová -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Analýza trhu v oblasti CRM systémů v rámci aktuálních trendů z pohledu marketingu
Denisa Kortanová -
Analýza trhu z hlediska marketingu podniku
Jana Bachurová