Alena Hradilová

Diplomová práce

Zavedení nové privátní značky kontaktních čoček na trh v České republice

Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou trhu kontaktních čoček v České republice, vyhodnocením procesu zavádění kontaktních čoček privátní značky společnosti FOKUS optik na trh a dále upozorňuje na faktory, které negativně nebo pozitivně ovlivnily celkové výsledky tohoto procesu. Na základě zjištěných skutečností je formulován optimální postup při vytváření marketingové strategie pro zavádění kontaktních čoček …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 1. 2008
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Lubomír Michálek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/4847