Barbora GAĎOURKOVÁ
Bakalářská práce
Strategické hry ve vzdělávání
Simulation games in education
Anotace:
Tato práce pojednává o možnosti využití nejen počítačových, ale i jiných her ve vzdělávání jako alternativního způsobu vzdělávání, který využívá her, systémů, technologií a jejich prvků a principů, na kterých hry fungují. Obecně se vzdělávání formou hry nazývá "gamifikace". Kapitoly práce odpovídají odstupňování podle primárního (základního) a sekundárního vzdělání, až po vysokou školu a jiné výzkumy …víceAbstract:
This work deals with the possibilities of using not only computers games, but also other games in education as an alternative way of teaching which uses games and their systems, technologies and elements and principles. In general, education by games call "gamification". The chapters of the thesis divide the resignation according to basic and secondary education, up to university and another research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Pánek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GAĎOURKOVÁ, Barbora. Strategické hry ve vzdělávání. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Mezinárodní rozvojová studia
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávací a sociální aspekty hraní počítačových her pohledem učitelů
Martina Koláčková -
Realizace počítačové hry s motivy deskové a karetní hry
Richard Haraším -
Možné světy počítačových her. Edukační potenciál současných počítačových her v hodinách dějepisu.
Lucie Medviďová -
Význam nových médií a game-based learningu ve speciální pedagogice
Dominik Pokora -
Defining, Developing, and Deploying a Digital Game-based Learning Experience for a Literature Class
Patrik Míša -
Aplikace game-based learning v MATLAB
Michal Vymazal -
Využití počítačové hry Minecraft ve výuce žáků na základních školách
Tomáš Reibl -
Využívání videoher ve výuce na 1.stupni
Anežka Sobolová
Název
Vložil
Vloženo
Práva