Barbora GAĎOURKOVÁ
Bachelor's thesis
Strategické hry ve vzdělávání
Simulation games in education
Abstract:
Tato práce pojednává o možnosti využití nejen počítačových, ale i jiných her ve vzdělávání jako alternativního způsobu vzdělávání, který využívá her, systémů, technologií a jejich prvků a principů, na kterých hry fungují. Obecně se vzdělávání formou hry nazývá "gamifikace". Kapitoly práce odpovídají odstupňování podle primárního (základního) a sekundárního vzdělání, až po vysokou školu a jiné výzkumy …moreAbstract:
This work deals with the possibilities of using not only computers games, but also other games in education as an alternative way of teaching which uses games and their systems, technologies and elements and principles. In general, education by games call "gamification". The chapters of the thesis divide the resignation according to basic and secondary education, up to university and another research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jiří Pánek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GAĎOURKOVÁ, Barbora. Strategické hry ve vzdělávání. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Geography / International Development Studies
Theses on a related topic
-
Vzdělávací a sociální aspekty hraní počítačových her pohledem učitelů
Martina Koláčková -
Realizace počítačové hry s motivy deskové a karetní hry
Richard Haraším -
Možné světy počítačových her. Edukační potenciál současných počítačových her v hodinách dějepisu.
Lucie Medviďová -
Význam nových médií a game-based learningu ve speciální pedagogice
Dominik Pokora -
Defining, Developing, and Deploying a Digital Game-based Learning Experience for a Literature Class
Patrik Míša -
Aplikace game-based learning v MATLAB
Michal Vymazal -
Využití počítačové hry Minecraft ve výuce žáků na základních školách
Tomáš Reibl -
Využívání videoher ve výuce na 1.stupni
Anežka Sobolová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights