Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR – Adéla Paulová
Adéla Paulová
Bakalářská práce
Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR
Influencer marketing – development of influencer marketing in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá mapováním trendů v influencer marketingu v jednotlivých etapách. V bakalářské práce je popsáno, jak implementovat influencer marketing do marketingové strategie firmy.Abstract:
The bachelor thesis deals with the mapping of trends in influencer marketing in individual stages. The bachelor thesis describes how to implement influencer marketing into a company's marketing strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Fabiana Carrasco Cueto -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital Marketing for Chosen Vietnamese E-commerce Company
Thanh Thi Kim Dao