Adéla Paulová

Bakalářská práce

Influencer marketing - vývoj influencer marketingu v ČR

Influencer marketing – development of influencer marketing in the Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá mapováním trendů v influencer marketingu v jednotlivých etapách. V bakalářské práce je popsáno, jak implementovat influencer marketing do marketingové strategie firmy.
Abstract:
The bachelor thesis deals with the mapping of trends in influencer marketing in individual stages. The bachelor thesis describes how to implement influencer marketing into a company's marketing strategy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: Adam Polášek, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON