Bc. Petra Rybárová

Diplomová práce

Vyhodnocení reklamní kampaně marketingové firmy

Advertising Campaign Evaluation of Marceting Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vyhodnocením reklamní kampaně. V práci jsou konkrétně řešeny problémy vyhodnocení kontroverzní reklamní kampaně „Nemyslíš – zaplatíš!“. Na základě analýzy a posouzení vybraných problémů s využitím dostupných informací a poznatků v oblasti reklamní kampaně bylo cílem práce provést vyhodnocení účinnosti kampaně v rámci působení na stanovené cílové skupiny. Hypoteticky lze …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the evaluation of advertising campaigns. The thesis specifically address the problems of evaluating a controversial advertising campaign "Nemyslíš – zaplatíš!”Based on an analysis and assessment of selected issues, using available information and knowledge in advertising campaigns this work aimes to evaluate effectiveness of the campaign activities to a specified target …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Blaha, CSc.
  • Oponent: Ing. Jiří Došlý

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance