Studie založení a užívání gastronomického videokanálu na Youtube – Bc. Tatsiana Akulava
Bc. Tatsiana Akulava
Master's thesis
Studie založení a užívání gastronomického videokanálu na Youtube
Studies of possibility of foundation and using gastronomical videoportal on YouTube
Abstract:
Cílem diplomové práce analýza využívání gastronomických kanálů na YouTube a jejich provázání s webovými stránkami, Facebookem, Vkontakte a Instagramem. V centru pozornosti stojí popis kroků pro zahájení vlastního kanálu se zaměřením na gastronomii, techniky pro rozvoj kanálu, analýza a porovnání dvou gastronomických YouTube kanálu, nápady pro budoucí růst, statistika propojení gastronomických kanálů …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the use of gastronomical channels on YouTube and their connections with the websites, Facebook, Vkontakte and Instagram. In the spotlight is the description of each step for launching a gastronomical channel, methods of development, analysis and comparison of two gastronomical YouTube channels, ideas for future expansions, statistics of YouTube channels …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2018
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/wuaj3/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2018
- Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Gastronomy , Hospitality Management and Tourism / Hospitality and Spa Management (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Motivace k založení a udržení Youtube kanálu
Aneta Chroustová -
Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál
Alžběta Litvanová -
Kanal im. Bati i ego porty: perspektiva dlya turizma
Simona FABIKOVÁ -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Televizní kanál ČT :D - dětský herec v seriálu pro děti
Eliška Bílková -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková