Studie založení a užívání gastronomického videokanálu na Youtube – Bc. Tatsiana Akulava
Bc. Tatsiana Akulava
Diplomová práce
Studie založení a užívání gastronomického videokanálu na Youtube
Studies of possibility of foundation and using gastronomical videoportal on YouTube
Anotace:
Cílem diplomové práce analýza využívání gastronomických kanálů na YouTube a jejich provázání s webovými stránkami, Facebookem, Vkontakte a Instagramem. V centru pozornosti stojí popis kroků pro zahájení vlastního kanálu se zaměřením na gastronomii, techniky pro rozvoj kanálu, analýza a porovnání dvou gastronomických YouTube kanálu, nápady pro budoucí růst, statistika propojení gastronomických kanálů …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze the use of gastronomical channels on YouTube and their connections with the websites, Facebook, Vkontakte and Instagram. In the spotlight is the description of each step for launching a gastronomical channel, methods of development, analysis and comparison of two gastronomical YouTube channels, ideas for future expansions, statistics of YouTube channels …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 6. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/wuaj3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2018
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AKULAVA, Tatsiana. \textit{Studie založení a užívání gastronomického videokanálu na Youtube}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/qmu5ql/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Motivace k založení a udržení Youtube kanálu
Aneta Chroustová -
Návrh komunikační strategie pro vybraný Youtube kanál
Alžběta Litvanová -
Kanal im. Bati i ego porty: perspektiva dlya turizma
Simona FABIKOVÁ -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Televizní kanál ČT :D - dětský herec v seriálu pro děti
Eliška Bílková -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková