David Haninger

Diplomová práce

Analýza vlivu vybraných marketingových akcí na prodeje nových vozidel Ford

The analysis of impact of particular marketing events on sales of Ford vehicles
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza vlivu vybraných marketingových akcí pořádaných v letech 2013 a 2014 na prodeje vozidel Ford. Jako základ výzkumu bylo použito porovnání nákladů vynaložených na pořádané akce, s jejich přínosy a porovnání s obdobím, ve kterém se žádné akce podobného formátu nekonaly. Na základě provedených analýz bylo zjištěno, že efektivita akcí, jež se dají rozdělit do dvou základních …více
Abstract:
The main goal of diploma thesis is to analyse the impact of particular marketing events organized in 2013 and 2014 on sales of Ford vehicles. Comparision between the expenditures and benefits from the events and comparision with month, when no events were organized, was used as the foundation of analysis. The findings were, that effectivity of each event differs and is based on specific criteria. Neverthless …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2015
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Květa Olšanová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55514

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod