Analýza vlivu vybraných marketingových akcí na prodeje nových vozidel Ford – David Haninger
David Haninger
Diplomová práce
Analýza vlivu vybraných marketingových akcí na prodeje nových vozidel Ford
The analysis of impact of particular marketing events on sales of Ford vehicles
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza vlivu vybraných marketingových akcí pořádaných v letech 2013 a 2014 na prodeje vozidel Ford. Jako základ výzkumu bylo použito porovnání nákladů vynaložených na pořádané akce, s jejich přínosy a porovnání s obdobím, ve kterém se žádné akce podobného formátu nekonaly. Na základě provedených analýz bylo zjištěno, že efektivita akcí, jež se dají rozdělit do dvou základních …víceAbstract:
The main goal of diploma thesis is to analyse the impact of particular marketing events organized in 2013 and 2014 on sales of Ford vehicles. Comparision between the expenditures and benefits from the events and comparision with month, when no events were organized, was used as the foundation of analysis. The findings were, that effectivity of each event differs and is based on specific criteria. Neverthless …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55514
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2015
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Květa Olšanová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55514
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Projektové řešení - příprava a realizace DM akce v konkrétní firmě
Filipp Kuprijanov -
Marketing ve veřejné správě
Lukáš Hádek -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Marketingová komunikace vinařské akce Putování po dobšických sklepech
Michaela Čermáková -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje vybraného produktu a její vyhodnocení
Dominika Hejlíková -
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková