Bc. Martina Cseriová

Master's thesis

Vnímanie reklamy určitým segmentom spoločnosti (vysokoškolák, žena na materskej)

The perception of a certain segment of the advertising company (university student, woman on maternity leave)
Abstract:
In the beginning of this thesis we will refer to segment the market and the reasons for the selection of segments. In the theoretical part of the methodology we meet with the basic concepts of marketing, further more with the history, its structure, advertising psychology, we discuss the communication process, and consumer behaviour. The analytical part will be given for the identification of the segments …viac
Abstract:
V úvode tejto diplomovej práce budeme poukazovať na segmentáciu trhu a dôvody výberu segmentov. V teoreticko-metodologickej časti sa stretneme so základnými pojmami z oblasti marketingu, o histórii, členení, psychológii reklamy, taktiež o komunikačnom procese, o chovaní spotrebiteľa. V analytickej časti budú uvedené identifikácie daných segmentov, hypotézy a následne špecifikácia dotazníkového riešenia …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
  • Vedúci: PhDr. Jaroslav Holoubek
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication