Vnímanie reklamy určitým segmentom spoločnosti (vysokoškolák, žena na materskej) – Bc. Martina Cseriová
Bc. Martina Cseriová
Diplomová práce
Vnímanie reklamy určitým segmentom spoločnosti (vysokoškolák, žena na materskej)
The perception of a certain segment of the advertising company (university student, woman on maternity leave)
Abstract:
In the beginning of this thesis we will refer to segment the market and the reasons for the selection of segments. In the theoretical part of the methodology we meet with the basic concepts of marketing, further more with the history, its structure, advertising psychology, we discuss the communication process, and consumer behaviour. The analytical part will be given for the identification of the segments …víceAbstract:
V úvode tejto diplomovej práce budeme poukazovať na segmentáciu trhu a dôvody výberu segmentov. V teoreticko-metodologickej časti sa stretneme so základnými pojmami z oblasti marketingu, o histórii, členení, psychológii reklamy, taktiež o komunikačnom procese, o chovaní spotrebiteľa. V analytickej časti budú uvedené identifikácie daných segmentov, hypotézy a následne špecifikácia dotazníkového riešenia …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6910/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jaroslav Holoubek
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CSERIOVÁ, Martina. \textit{Vnímanie reklamy určitým segmentom spoločnosti (vysokoškolák, žena na materskej)}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/qmwncj/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
Shubham Prakash -
The impact of personalised advertising on consumer behaviour
Zuzana Kupčová -
EVALUATION OF THE IMPACT OF ADVERTISEMENT ON CONSUMER BEHAVIOUR
Tej Vipul Gajjar -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Radek Gabčan -
Etika a reklama ve farmacii
Gabriela Modráčková -
Moderní marketing a jeho vliv na nákupní rozhodování spotřebitele
Tomáš Vlastník