Bc. Petra Kovářová

Master's thesis

Analýza marketingové strategie Národního divadla Brno

Analysis of the marketing strategy of the National Theatre Brno
Abstract:
Marketing je důležitým procesem řízení organizací, jak ziskových, tak neziskových. Znamená nabídnout vhodný produkt ve správný čas, na správném místě, za správnou cenu a především správným lidem. Aby byl tento proces co nejefektivnější, může mu organizace napomoci marketingovou strategií. Tato práce pojednává o marketingové strategii Národního divadla Brno. V první kapitole představuje největší příspěvkovou …more
Abstract:
Marketing is an important management process of organizations, profit and also nonprofit organizations. It means a right product at the right time, right location for a good price and offer it to the right people. To make this process as effective as possible, it may help organizations to find the right marketing strategy. This paper discusses the marketing strategy of the National Theatre Brno. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2012
  • Supervisor: Mgr. Jan Špaček
  • Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masaryk University

Faculty of Arts

Master programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management