Eduard Farkaš

Bakalářská práce

Nové trendy v propagaci produktu

New trends in product promotion
Anotace:
Práce se v první části zabývá teorií marketingové propagace, kde vysvětluje základní pojmy, které se dále objevují v praktické části. V druhé části je provedena analýza počínání tří hlavních mobilních operátorů na území České republiky spolu s analýzou dotazníkového šetření na téma vnímání reklamy mobilních operátorů zaměstnanci firmy O2. Výsledkem práce jsou konkrétní návrhy na optimalizaci marketingové …více
Abstract:
The thesis deals with theory of marketing promotion where basic terms are explained which are used in second part of the work. In practical part analysis of promotion in Czech republic of three main mobile carriers is made both with analysis of survey which examined opinions of O2 employees on promotion of these carriers. Results of work are concrete suggestions for optimalization of marketing promotion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2019
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB11713

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 1. 2020
  • Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 1. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses qn1k3s qn1k3s/4
15. 1. 2020
Složky
Soubory
Kohout, J.
16. 1. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.