Eduard Farkaš
Bakalářská práce
Nové trendy v propagaci produktu
New trends in product promotion
Anotace:
Práce se v první části zabývá teorií marketingové propagace, kde vysvětluje základní pojmy, které se dále objevují v praktické části. V druhé části je provedena analýza počínání tří hlavních mobilních operátorů na území České republiky spolu s analýzou dotazníkového šetření na téma vnímání reklamy mobilních operátorů zaměstnanci firmy O2. Výsledkem práce jsou konkrétní návrhy na optimalizaci marketingové …víceAbstract:
The thesis deals with theory of marketing promotion where basic terms are explained which are used in second part of the work. In practical part analysis of promotion in Czech republic of three main mobile carriers is made both with analysis of survey which examined opinions of O2 employees on promotion of these carriers. Results of work are concrete suggestions for optimalization of marketing promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11713
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 1. 2020
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 1. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu
Název
Vložil
Vloženo
Práva