Způsoby poskytování zpětné vazby žákům na 1. stupni ZŠ – Bc. Aneta Simajchlová
Bc. Aneta Simajchlová
Bakalářská práce
Způsoby poskytování zpětné vazby žákům na 1. stupni ZŠ
Methods of providing feedback to pupils in the primary education
Anotace:
Práce se zabývá způsoby poskytování zpětné vazby v pedagogické komunikaci mezi učitelem a žákem na 1. stupni základní školy. Učitel zpětnou vazbu poskytuje jako reakci na výkony a chování žáků. Teoretická část se zabývá pedagogickou komunikací a funkcí zpětné vazby v ní, dále popisuje typologii a možnosti zpětné vazby a také úlohu zpětné vazby při motivaci žáků ke studiu. V empirické části je analyzována …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with methods of feedback in educational communication between teacher and pupil at primary school. The teacher provides feedback as a response to pupil´s results and behaviour. The theoretical part is focused on the function of feedback on educational communication. Furthermore, it describes the typology and possibilities of teacher´s reactions and the role of feedback in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vo2mu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedoucí: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství českého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Výuková komunikace na Waldorfské základní škole
Monika Kloučková -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Specifika komunikace vychovatele a pedagoga volného času ve srovnání s komunikací učitele
Petra ČERNECKÁ -
Efektivní pedagogická komunikace ve vybrané výuce při řešení kázeňských problémů
Václav ČAPEK -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková