B.Fosse, R. Asherwood: Cabaret - komplexní scénografický projekt v prostoru Hudebního divadla v Karlíně – Martin Svoboda
Martin Svoboda
Master's thesis
B.Fosse, R. Asherwood: Cabaret - komplexní scénografický projekt v prostoru Hudebního divadla v Karlíně
B.Fosse, R. Asherwood: Cabaret - a complex stage design project for the Musical Theater in Karlin
Abstract:
Tématem mojí magisterské práce je muzikál Kabaret, který byl psán podle předlohy knihy Berlínské příběhy spisovatele Christophera Isherwooda. Kaberet jako muzikál vzniknul ve spolupráci Johna Kandera (hudba), Fredda Ebba (texty) a Joea Masteroffa (libreto). Ve své práci se na začátku zmiňuji o historii kabaretu a jeho vývoji. Poté jsem se snažil probádat vznik kabaretu v jeho kolébce Paříži, v Německu …moreAbstract:
The topic of my master's thesis is the musical Cabaret, written by the original writer of the book Berlin Stories by Christopher Isherwood. The Cabaret musical has been created through collaboration of John Kander (music), Fredd Ebb (lyrics) and Joe Masteroff (libretto). At the beginning of my thesis I mention history of the cabaret and its development. Then I try to explore the origin of the cabaret …moreKeywords
scénografické řešeníKeywords
Hudební divadlo v KarlíněKeywords
muzikálKeywords
NěmeckoKeywords
nacismusKeywords
prostorové vnímáníKeywords
ŽidéKeywords
kabaretyThesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2014
- Supervisor: Jan DUŠEK
- Reader: Karel GLOGR
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
Full text of thesis
Accessibility: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 11. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Divadelní fakultaMaster programme / field:
Dramatická umění / Scénografie
Theses on a related topic
-
Hudební divadlo v Brně v druhé polovině 18. století
Petra Švandová -
Hudební divadlo v brněnském Německém městském divadle (Deutsches Stadttheater) 1882 – 1893
Eva Mikulášková -
Jezuitské školní divadlo v Brně v 17. století
Veronika Pelcová -
Rozdíly v provozu hudebních divadel v Brně na konci sedmdesátých let dvacátého století a dnes.
Marek Ouda -
Dramaturgie zpěvohry Státního divadla v Brně v 70. letech 20. století
Petra Kostelecká -
Meziválečné hudební divadlo v Olomouci
Miriam HASÍKOVÁ -
Folklor jako inspirace v Janáčkově opeře Její pastorkyňa, možná východiska v inscenační praxi
Kateřina Křivánková -
Porovnání strategie řízení divadel Hudební divadlo Karlín, Goja Music Hall a Studio Hrdinů
Tereza Srbecká