Bc. Mariana FAKTOROVÁ

Diplomová práce

Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s.

Marketing communication about implementation of new product at the market in company ETOP Trading a.s.
Anotace:
Práca prezentuje marketingovú komunikáciu pri zavádzaní nového produktu na trh v ETOP Trading, a.s.. Účelom je poskytnúť nielen teoretický náhľad na marketingovú komunikáciu, ale aj komplexný pohľad na proces tvorby komunikačnej stratégie plechových OFF ROAD diskov DOTZ 4x4. Cieľom vypracovaného projektu je dosiahnuť zvýšenia predajnosti tohto druhu tovaru.
Abstract:
This work represents marketing communication about implementation of new product to market in company ETOP Trading, a.s.. Point is not only acommodate abstract looking at marketing communication, but also completion looking at process of communication strategy creation of tinny OFF ROAD wheels DOTZ 4x4. Target of mature project is achievement of increasing marketability this kind of product through …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor: 3836

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FAKTOROVÁ, Mariana. Marketingová komunikace při zavádění nového produktu na trh v spoločnosti ETOP Trading a.s.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.