Tereza Průšová

Master's thesis

Vnímání přírodních produktů péče o pleť od korporátních kosmetických značek spotřebitelkami generace Y v ČR

The perception of natural face care products from corporate cosmetic brands by generation Y female consumers in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vnímáním korporátních kosmetických značek na trhu s přírodní kosmetikou. Na základě literární rešerše týkající se spotřebitelského chování na trhu s přírodní kosmetikou a za pomocí kvalitativních metod bylo zjišťováno, jak spotřebitelky generace Y v České republice, které nakupují a používají přírodní kosmetické produkty péče o pleť od korporátních kosmetických značek, tyto …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the perception of the activity of the corporate cosmetic brands on the natural cosmetic market. Based on literature research focused on the consumer behaviour on the natural cosmetic market and using qualitative methods, it was analysed how generation Y female consumers in the Czech Republic who buy and use natural cosmetic face care products from corporate cosmetic brands …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 1. 2023
  • Supervisor: Daniela Kolouchová
  • Reader: Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88399