Vnímání přírodních produktů péče o pleť od korporátních kosmetických značek spotřebitelkami generace Y v ČR – Tereza Průšová
Tereza Průšová
Diplomová práce
Vnímání přírodních produktů péče o pleť od korporátních kosmetických značek spotřebitelkami generace Y v ČR
The perception of natural face care products from corporate cosmetic brands by generation Y female consumers in the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vnímáním korporátních kosmetických značek na trhu s přírodní kosmetikou. Na základě literární rešerše týkající se spotřebitelského chování na trhu s přírodní kosmetikou a za pomocí kvalitativních metod bylo zjišťováno, jak spotřebitelky generace Y v České republice, které nakupují a používají přírodní kosmetické produkty péče o pleť od korporátních kosmetických značek, tyto …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the perception of the activity of the corporate cosmetic brands on the natural cosmetic market. Based on literature research focused on the consumer behaviour on the natural cosmetic market and using qualitative methods, it was analysed how generation Y female consumers in the Czech Republic who buy and use natural cosmetic face care products from corporate cosmetic brands …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88399
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedoucí: Daniela Kolouchová
- Oponent: Jitka Černá
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRŮŠOVÁ, Tereza. \textit{Vnímání přírodních produktů péče o pleť od korporátních kosmetických značek spotřebitelkami generace Y v ČR}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/qniysy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88399
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba korporátní identity a image kosmetického studia ADLakus
Jaroslav Dvořáček -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
Dominika Praunspergrová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
Anna Oravcová