Mariia Kadesnikova

Bachelor's thesis

Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product

Koncept a marketingová strategie nového produktu značky Starbucks
Abstract:
V moderní době jsou společnosti nuceny neustále přinášet inovace na trh, včetně vytváření nových produktů, aby zůstaly konkurenceschopné. Hlavním cílem této práce je vytvořit koncept nového produktu pro společnost Starbucks a marketingovou strategii pro jeho případné uvedení na trh. Teoretická část je vytvořena na základě literárního výzkumu a pokrývá základní definici marketingu, včetně mezinárodního …more
Abstract:
In the modern world, to maintain competitiveness, companies are forced to constantly introduce innovations to the market, including creating new products. The main goal of this thesis is to create a concept for a new Starbucks product and a marketing strategy for its eventual release. The author uses various methodologies, including literature research, analysis, observation, and a quantitative questionnaire …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2024
  • Supervisor: Petra Ivanega
  • Reader: Alžbeta Gburíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93003