Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product – Mariia Kadesnikova
Mariia Kadesnikova
Bachelor's thesis
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
Koncept a marketingová strategie nového produktu značky Starbucks
Abstract:
V moderní době jsou společnosti nuceny neustále přinášet inovace na trh, včetně vytváření nových produktů, aby zůstaly konkurenceschopné. Hlavním cílem této práce je vytvořit koncept nového produktu pro společnost Starbucks a marketingovou strategii pro jeho případné uvedení na trh. Teoretická část je vytvořena na základě literárního výzkumu a pokrývá základní definici marketingu, včetně mezinárodního …moreAbstract:
In the modern world, to maintain competitiveness, companies are forced to constantly introduce innovations to the market, including creating new products. The main goal of this thesis is to create a concept for a new Starbucks product and a marketing strategy for its eventual release. The author uses various methodologies, including literature research, analysis, observation, and a quantitative questionnaire …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93003
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2024
- Supervisor: Petra Ivanega
- Reader: Alžbeta Gburíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93003
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Multimédia v ekonomické praxi
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing Strategy of Starbucks
Matyáš Kříž -
Marketing Strategy and image of Starbucks with focus on the Czech Republic and Turkey
Aylin Sadıkoğlu -
Marketing Strategy for Starbucks café in the Ukrainian market
Oleksandra Nikitina -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová