Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře – Bc. Monika Zámišová
Bc. Monika Zámišová
Master's thesis
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Customer segmentation models of the real estate agency
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou zákaznické segmentace v realitní kanceláři Quantum reality, spol. s r.o. a jejím významem ve vztahu k oslovení zákazníků. Věnuje se analýze marketingového prostředí společnosti a realitního trhu, a to včetně problematiky nového zákona o realitním zprostředkování. Na základě rešerše odborné literatury jsou vysvětleny pojmy týkající se marketingového prostředí …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of customer segmentation and its importance in relation to reaching customers of the real estate agency Quantum reality, spol. s r.o. It is focused on the analysis of the marketing environment of the company and the real estate market including the issue of the new Real Estate Brokerage Act. Based on the literature review, the concepts related to the marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gcp8e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedúci: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: doc. Dr. phil. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Dilyara Asmatulayeva -
Model zákaznické segmentace ve vybraném podniku
Michal Kopřiva -
Model zákaznické segmentace vybrané organizace
Jana Walterová -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Hana Štamberková -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Šárka Bursová -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Jakub Lustyk