Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře – Bc. Monika Zámišová
Bc. Monika Zámišová
Master's thesis
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Customer segmentation models of the real estate agency
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou zákaznické segmentace v realitní kanceláři Quantum reality, spol. s r.o. a jejím významem ve vztahu k oslovení zákazníků. Věnuje se analýze marketingového prostředí společnosti a realitního trhu, a to včetně problematiky nového zákona o realitním zprostředkování. Na základě rešerše odborné literatury jsou vysvětleny pojmy týkající se marketingového prostředí …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of customer segmentation and its importance in relation to reaching customers of the real estate agency Quantum reality, spol. s r.o. It is focused on the analysis of the marketing environment of the company and the real estate market including the issue of the new Real Estate Brokerage Act. Based on the literature review, the concepts related to the marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gcp8e/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2020
- Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Reader: doc. Dr. phil. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Dilyara Asmatulayeva -
Model zákaznické segmentace ve vybraném podniku
Michal Kopřiva -
Model zákaznické segmentace vybrané organizace
Jana Walterová -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Hana Štamberková -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Šárka Bursová -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Jakub Lustyk -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková