Redesign informačního systému Portál (IS/STAG) – Markéta BABKOVÁ
Markéta BABKOVÁ
Bachelor's thesis
Redesign informačního systému Portál (IS/STAG)
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá informačním portálem (IS/STAG) pro studenty a učitele Západočeské univerzity v Plzni. Zabývá se analýzou současného stavu webu a aplikace a přichází s návrhem redesignu s ohledem na aktuální UI & UX možnosti řešení.Abstract:
The theme of my Bachelor's thesis is centered around the redesign of the information system for students and professors of the University of West Bohemia. It analyzes the current state of the website and the application respectively and comes up with a redesigned draft with regards to the modern UI & UX options. The aim of this work is a modern design of the student information system (IS/STAG) in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. akademický malíř František Steker
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BABKOVÁ, Markéta. Redesign informačního systému Portál (IS/STAG). Plzeň, 2020. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta designu a umění Ladislava SutnaraVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Ladislav Sutnar Faculty of Design and ArtBachelor programme / field:
Fine Arts / Illustration and Graphic Art, specialization Visual Communication
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
Jakub Dudáček -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice
Antonín Jumr -
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
Eva Junková -
Vizuální komunikace ateliéru Arts Management
Lei Lee Litt