Monitorování a analýza tvaru lebky pomocí WebGL – Lukáš KOZÁK
Lukáš KOZÁK
Bakalářská práce
Monitorování a analýza tvaru lebky pomocí WebGL
Monitoring and analysis of the skull shape based on WebGL
Anotace:
Práce se zabývá tématikou využití technologie WebGL pro zobrazení, analýzu a interaktivní práci s 3D grafikou v internetovém prohlížeči. V rámci práce byla vytvořena webová aplikace pro monitorování a analýzu tvaru hlavy pacientů trpících polohovou deformitou lebky. Aplikace je navržena, aby bylo umožněno interaktivní sledování průběhu léčby jak klinickými pracovníky, lékaři, tak i samotnými pacienty …víceAbstract:
The thesis deals with the usage of WebGL for projecting, analyzing and working interactively with 3D graphics in a web browser. For the purpose of the thesis a web application which will be used to monitor and analyze shapes of head of patients with a positional cranial deformity has been created. The application is designed in a manner enabling the interactive monitoring of the progress of the treatment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2018
- Vedoucí: Mgr. Vojtěch Molek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOZÁK, Lukáš. Monitorování a analýza tvaru lebky pomocí WebGL. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika a výpočetní technika - aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv polohové deformity lebky na posturální asymetrii kojence
Natálie ŽŮRKOVÁ -
Deformity lebky u dětí a možnosti ortotického řešení
Štěpánka GOLOVÁ -
Srovnávací analýza úmrtnosti dětí s vrozenými abnormalitami
Ladislav VIŠČUR -
Možnosti integrace WebGL knihoven s moderními frontend frameworky
Jan Pecha -
Zobrazení 3D modelů s využitím WebGL
Jan Kváš -
WebGL aplikace pro otáčení stránek v prohlížečce knih
Daniel Sečík -
WebGL Earth
Petr Sloup -
Faster WebGL Graphics
David Hrachový