Product placement v televizní tvorbě – Lucie Koulová
Lucie Koulová
Diplomová práce
Product placement v televizní tvorbě
Product placement in TV production
Anotace:
Diplomová práce "Product placement v televizní tvorbě" se zaměřuje na specifickou formu marketingové komunikace, kterou je umisťování výrobku v českých televizních pořadech. Cílem práce je zmapovat product placement a jeho specifika v televizní tvorbě se zaměřením na české prostředí, popsat celý proces realizace umístění výrobku do televizního pořadu a prostřednictvím dotazníkového šetření zjistit …víceAbstract:
The thesis "Product placement in TV production" focuses on a specific type of marketing communication named product placement, particularly in the Czech TV broadcasting. The main aim of this thesis is to explore product placement and its particularities in TV production, with the focus on the Czech television broadcasting. Furthermore the next goals are to describe the whole proces of product placement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35089
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2013
- Vedoucí: Barbara Hucková
- Oponent: Jan Hanzlík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35089
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva -
Product placement: znalosti a postoje spotřebitelů
Pavlína HRABALOVÁ -
Marketingová komunikace - product placement
Kryštof Pearse -
Marketingová komunikace - product placement
Elias Salim -
Marketingová komunikace - product placement
Viktória Včelková -
Product placement a jeho vnímání českou populací
Lukáš Marek -
Efektivita současného product placementu v televizních seriálech
Jiří Samek -
Analýza product placement vo filmoch
Martin Baláž