Lucie Koulová

Diplomová práce

Product placement v televizní tvorbě

Product placement in TV production
Anotace:
Diplomová práce "Product placement v televizní tvorbě" se zaměřuje na specifickou formu marketingové komunikace, kterou je umisťování výrobku v českých televizních pořadech. Cílem práce je zmapovat product placement a jeho specifika v televizní tvorbě se zaměřením na české prostředí, popsat celý proces realizace umístění výrobku do televizního pořadu a prostřednictvím dotazníkového šetření zjistit …více
Abstract:
The thesis "Product placement in TV production" focuses on a specific type of marketing communication named product placement, particularly in the Czech TV broadcasting. The main aim of this thesis is to explore product placement and its particularities in TV production, with the focus on the Czech television broadcasting. Furthermore the next goals are to describe the whole proces of product placement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2013
  • Vedoucí: Barbara Hucková
  • Oponent: Jan Hanzlík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35089