Bc. Miroslav Dykas

Diplomová práce

Podstata event marketingu a jeho využití v marketingové komunikaci

Principle of event marketing and it's use in marketing communication
Anotace:
Na spotřebitelských trzích, kde existuje vysoká konkurence homogenních produktů a služeb, se v současné době přesouvá boj o zákazníka z oblasti racionálního zdůrazňování technických parametrů do oblasti emotivního působení zábavy a zprostředkování silných a pozitivních emocí. Event marketing je na emocích a zábavě založen, z tohoto důvodu se tak stává významnou součástí marketingového komunikačního …více
Abstract:
In the consuption markets, where exist the strong competition of products and services, is currently being moved the struggle for a customer form the area of emphasizing technical parameters to the area of emotive actuation of entertainment and mediation intense and positive emotions. event marketing is based on emotions and entertainment and for this mason is becoming very important part of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
  • Oponent: Ing. Lenka Sedláčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace