Art branding: Umělec jako značka – Bc. Michaela Coufalová
Bc. Michaela Coufalová
Diplomová práce
Art branding: Umělec jako značka
Art branding: Artist as brand
Anotace:
Magisterská diplomová práce se zabývá tématem brandingu v umění. Zkoumá principy budování značky v umělecké oblasti a zabývá se tím, jak se výtvarní umělci stávají značkami. Proč jména některých umělců fungují jako značky kvality podobně jako komerční značky typu Nike a Apple a jiná ne? Záleží pouze na kvalitě nebo na dobrém marketingu? Text porovnává mechanismy brandingu komerčního trhu a trhu s uměním …víceAbstract:
This diploma thesis deals with branding in art. It examines the principles of brand building in the artistic field and also deals with the issue of how artists become brands. Why do the names of some artists work as brands of quality, as with commercial brands such as Nike and Apple and the names of others do not? Is it only about quality or about good marketing? This thesis compares the mechanisms …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/j5k4x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 2. 2014
- Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Marketing kultury
Andrea Kodešová -
PR, BRAND A KORPORÁTNÍ KOMUNIKACE HUDEBNÍ FAKULTY JANÁČKOVY AKADEMIE MÚZICKÝCH UMĚNÍ V BRNĚ
Helena Macháčková -
Brand na cestě k sobě samému
Alžběta Michalová