Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk) – Milan Jankovský
Milan Jankovský
Bachelor's thesis
Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk)
Abstract:
Práce popisuje marketingovou strategii mezinárodního vydavatelství na českém trhu se zaměřením na ekonomický tisk. První část stručně nastiňuje teoretická východiska marketingové strategie. Druhá pak představuje společnost Verlagsgruppe Handelsblatt a její zahraniční afilace, významný prostor je věnován vydavatelství odborného tisku Economia a profilu Hospodářských novin. Třetí část detailně popisuje …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 6. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7441
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2008
- Supervisor: Miroslava Sztogrynová
- Reader: Petr Šimůnek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANKOVSKÝ, Milan. \textit{Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2008. Available from: https://theses.cz/id/qov73v/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7441
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie restauračního zařízení
Nikol Nentvichová -
Marketingová strategie jako podpora prodeje služeb cestovních kanceláří a agentur
Daria Shebalina -
Marketingová strategie zámku Radešín
Helena Kubíčková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
FFF tisk s různými typy filamentů
Jáchym Hammer