Motivace u žáků s poruchou pozornosti a hyperaktivitou – Anna Kloučková
Anna Kloučková
Bakalářská práce
Motivace u žáků s poruchou pozornosti a hyperaktivitou
Motivation in Children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá otázkou motivace u žáků s poruchou pozornosti a hyperaktivitou. Cílem bakalářské práce je zjistit a popsat, jakým způsobem učitelé 1. stupně základní školy motivují žáky s poruchou pozornosti a hyperaktivitou při jejich edukaci. Bakalářská práce se skládá se ze dvou částí. První část se věnuje teoretickým poznatkům, které autorka čerpala z odborných zdrojů. Teoretická část …víceAbstract:
This bachelor thesis is about motivation of children with attention deficit and hyperactivity disorder. The main goal is to find out and describe, in which way teachers of primary school motivate children with attention deficit and hyperactivity disorder during their education. The bachelor thesis is made of two parts. First part dedicates to theoretic knowledge, which author drew from expert resources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Palounková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kloučková, Anna. Motivace u žáků s poruchou pozornosti a hyperaktivitou. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva