Pavla Vrábliková
Bachelor's thesis
Marketingová strategie MND a.s.
Marketing Strategy of MND a.s.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vypracováním návrhu na inovaci marketingové strategie. Cílem této práce je analyzovat stávající marketingovou strategii společnosti a navrhnout inovovanou marketingovou strategii. \item{Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce definuje základní pojmy, marketing, marketingová strategie, analýza apod. Cílem praktické části je na základě …moreAbstract:
This thesis is concerned with development of a marketing strategy innovation. The aim of this study is to analyse the existing marketing strategy of the company and to design the innovated one. \item{The thesis is divided into the teoretical and the practical part. The teoretical part of the thesis defines basic terms, marketing, marketing strategy etc. The aim of the practical part is to suggest new …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Doc. Ing. Miloslava CHOVANCOVÁ, CSc.
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vrábliková, Pavla. Marketingová strategie MND a.s.. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics of the Public Sector
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Inovace jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
Tereza Červinková -
Analýza podniku a inovace vybraných subsystémů
Monika Vodová -
Analýza podniku a inovace vybraných subsystémů
Martin Flášar -
Analýza podniku a inovace vybraných subsystémů
Andrea Jílková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights