Nabízené produkty životního pojištění a jejich formy prodeje u Komerční pojišťovny – Ing. Eva Kneblová, MBA
Ing. Eva Kneblová, MBA
Bakalářská práce
Nabízené produkty životního pojištění a jejich formy prodeje u Komerční pojišťovny
Life insurance products offered by Komerční pojišťovna and their various forms of sales
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je charakteristika produktů životního pojištění, které ve svém portfoliu nabízí Komerční pojišťovna, a.s., a různé formy jejich prodeje. Zabývá se především rozvojem bankopojistného obchodního modelu a výhodami, které prodej pojišťovacích produktů přes banku přináší z pohledu prodejce i zákazníka, a to mimo jiné ve srovnání s ostatními distribučními kanály Komerční pojišťovny …víceAbstract:
The subject of this thesis is a characteristic of the life insurance products offered by Komerční pojišťovna and their various forms of sales. It mainly deals with the development of the bank-insurance business model and the advantages for clients and sellers that the sale of insurance products through a bank brings. This business model based on cooperation with Komerční banka will be compared with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jasn0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedoucí: Dr. Milan Hradec
- Oponent: JUDr. Bohumil Jeníček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení rentability produktů vybrané pojišťovací společnosti
Valentina Krivonos -
Finanční poradenství se zaměřením na pojistné produkty
Kateřina Maršíková -
Státní podpora exportu - finanční produkty, druhy a způsob jejich využití, subjekty, které je poskytují
Pavel Michalec -
Obchodní strategie a finanční plán mobilní provozovny typu foodtruck
Dominik Trenz -
Strategie a provozně obchodní činnosti vybraného podniku
Lukáš Jarkovský -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Nikola Nevšímalová -
Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb
Lucie Šalomonová -
Obchodní strategie a její uplatnění v praxi rodinné firmy
Lucie Bajerová