Bc. Lucie Červinková

Master's thesis

Budování značky společnosti VERMONT Holding a.s.

Brand building of VERMONT Holding a.s.
Abstract:
Cílem práce je návrh marketingové strategie včetně vypracovaného marketingového mixu a nástrojů pro budování značky, sjednocení brand identity napříč komunikačními kanály a doporučení, jak se odlišit od konkurence ve fashion odvětví. Dále navrhnout vylepšení dosavadních kroků značky pro získání většího povědomí o společnosti a nových zákazníků. Práce bude sloužit pro účely společnosti.
Abstract:
The aim of the thesis is to propose a marketing strategy including a developed marketing mix and branding tools, unifying brand identity across communication channels and recommendations on how to differentiate from competitors in the fashion industry. Furthermore, to propose improvements to the existing branding steps to gain more awareness and new customers. The work will be used for the purpose …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Reader: Martin Přibyl, Ph.D. MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON