Bc. Lucie Červinková

Diplomová práce

Budování značky společnosti VERMONT Holding a.s.

Brand building of VERMONT Holding a.s.
Anotace:
Cílem práce je návrh marketingové strategie včetně vypracovaného marketingového mixu a nástrojů pro budování značky, sjednocení brand identity napříč komunikačními kanály a doporučení, jak se odlišit od konkurence ve fashion odvětví. Dále navrhnout vylepšení dosavadních kroků značky pro získání většího povědomí o společnosti a nových zákazníků. Práce bude sloužit pro účely společnosti.
Abstract:
The aim of the thesis is to propose a marketing strategy including a developed marketing mix and branding tools, unifying brand identity across communication channels and recommendations on how to differentiate from competitors in the fashion industry. Furthermore, to propose improvements to the existing branding steps to gain more awareness and new customers. The work will be used for the purpose …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: Martin Přibyl, Ph.D. MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON