Ján Búza

Bakalářská práce

Budovanie značky prostredníctvom sociálnych sietí

Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku budování značky prostřednictvím sociálních sítí. Její cílem je seznámit čitatele s příležitostmi, které sociální sítě ponoukají a přesvědčit ho o jejich důležitosti. V první části popisuje význam budování značky a nové možnosti, které firmy s příchodem sociálních médií získali. Následně se zaobírá základními charakteristikami těchto sítí a předpoklady, které …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on building brand through social networks. Its main aim is to present opportunities that arise from expansion of social networks and to persuade the reader about their importance for companies. The first part of the thesis is focused on importance of building brand and new possibilities that are now available for businesses. Later it covers basic characteristics of social …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zameriava na problematiku budovania značky prostredníctvom sociálnych sietí. Jej cieľom je zoznámiť čitateľa s príležitosťami, ktoré sociálne siete ponúkajú a presvedčiť ho o ich dôležitosti. V prvej časti popisuje význam budovania značky a nové možnosti, ktoré firmy s príchodom sociálych médií získali. Neskôr sa zaoberá základnými charakteristikami týchto sietí a predpokladmi, …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 5. 2012
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Martin Jurek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30450