Budovanie značky prostredníctvom sociálnych sietí – Ján Búza
Ján Búza
Bakalářská práce
Budovanie značky prostredníctvom sociálnych sietí
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku budování značky prostřednictvím sociálních sítí. Její cílem je seznámit čitatele s příležitostmi, které sociální sítě ponoukají a přesvědčit ho o jejich důležitosti. V první části popisuje význam budování značky a nové možnosti, které firmy s příchodem sociálních médií získali. Následně se zaobírá základními charakteristikami těchto sítí a předpoklady, které …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on building brand through social networks. Its main aim is to present opportunities that arise from expansion of social networks and to persuade the reader about their importance for companies. The first part of the thesis is focused on importance of building brand and new possibilities that are now available for businesses. Later it covers basic characteristics of social …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zameriava na problematiku budovania značky prostredníctvom sociálnych sietí. Jej cieľom je zoznámiť čitateľa s príležitosťami, ktoré sociálne siete ponúkajú a presvedčiť ho o ich dôležitosti. V prvej časti popisuje význam budovania značky a nové možnosti, ktoré firmy s príchodom sociálych médií získali. Neskôr sa zaoberá základnými charakteristikami týchto sietí a predpokladmi, …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30450
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2012
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Martin Jurek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30450
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Sociálne siete v destinačnom marketingu
Katarína Hegedüšová -
Sociálne siete a ich vplyv na správanie súvisiace so zdravím u ľudí so zdravotnými ťažkosťami
Lucia Tupá -
Komunikačné a sociálne siete v riadení firmy XY a ich vplyv na zamestnancov
Veronika Gaľašová -
Sociálne siete a ich význam pre cestovný ruch
Veronika Demčíkova -
Sociálne siete ako faktor ovplyvňujúci správanie turistov v cestovnom ruchu
Lenka Zajacová -
Internetové sociálne siete ako nástroj sebaprezentácie mladých hudobných interpretov v ČR a na Slovensku
Matej Zeliska -
Sosiálne siete ako marketingový nástroj
Šimon Kavický -
Sociálne siete a ich využitie pri propagácii turistickej destinácie
Jana Handzušová