Plán marketingové komunikace Centra podnikání – Bc. Alena KOVAŘÍKOVÁ
Bc. Alena KOVAŘÍKOVÁ
Diplomová práce
Plán marketingové komunikace Centra podnikání
Marketing communication plan of the Business Center
Anotace:
Cílem předložené práce je navržení plánu marketingové komunikace Centra podnikání. Nejprve zde jsou vymezeny pojmy jako marketingová komunikace, komunikační mix či marketingový plán. Poté je Centrum podnikání stručně představeno a vymezena je také jeho činnost. Pro splnění cíle práce je zanalyzována předchozí marketingová komunikace této organizace, dalším krokem je realizace výzkumu mezi studenty …víceAbstract:
The aim of this thesis is to propose a marketing communication plan of the Business Center. Firstly, there are definitions of marketing communication, communication mix and marketing plan. Then, the Business Center is briefly introduced and its activity is also defined. In order to achieve the aim of the thesis, the previous marketing communication of this organization is analyzed, the next step is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Taušl Procházková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOVAŘÍKOVÁ, Alena. Plán marketingové komunikace Centra podnikání. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace společnosti Středisko vzdělávání s.r.o.
Zuzana Kubáčová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (v oboru předškolního vzdělávání)
Barbora Krešne -
Podnikatelský plán společnosti zaměřené na doučování a vzdělávání
Jakub Hradec -
Marketingová komunikace státní Agentury pro podporu podnikání a investic CzechInvest
Radek Šoltys -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Kateřina Hemzová -
Podpora podnikání malých a středních podniků
David KLOUČEK -
Interní komunikace v organizaci
Andrea Sibřinová -
Komunikační a marketingový plán vybraného kulturního zařízení
Barbora BURIANOVÁ