Bc. Monika Vítová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie pro firmu Lindex
Marketing strategy of the company Lindex
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je navrhnout vhodnou produktovou strategii pro firmu Lindex. Bakalářská práce se zabývá současnou marketingovou strategií firmy Lindex, popisu společnosti až po její současnost. Dále v práci nalezneme SWOT analýzu a analýzu prostředí (mikroprostředí a makroprostředí). Pro potřeby stanovení nové produktové strategie byl sestaven marketingový průzkum, který nám dal odpověď …moreAbstract:
The subject of this bachelors thesis is a proposal of an ideal product strategy for Lindex company. The thesis describes current pruduct strategy of the company. It describes the firm itsefl and focus on the current situation. There is a SWOT analysis and the analysis of the environment(micro & macro). In order to specify a new product strategy a marketing survay was conducted which showed the least …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Hana Štočková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vítová, Monika. Marketingová strategie pro firmu Lindex. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Textile EngineeringBachelor programme / field:
Textil / Textile marketing - textile marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights