Roman Ivičič

Bakalářská práce

Marketingová komunikace neziskové akce Vinaři jdou na dřeň

Marketing Communication of Nonprofit Event "Vinaři jdou na dřeň"
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá teorií marketingové komunikace se zaměřením na neziskový sektor a pořádání eventů. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníkového šetření, analýzu obsahu komunikace a rozboru propagace konkrétního eventu projektu Vinaři jdou na dřeň.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the theory of marketing communication with a focus on the non-profit sector and event organization. The practical part is focused on the evaluation of the questionnaire survey, analysis of the content of communication and analysis of the promotion of a particular event of project Vinari jdou na dren.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Blandína Šramová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ivičič, Roman. Marketingová komunikace neziskové akce Vinaři jdou na dřeň. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace