Výhody a nevýhody dramatické výchovy v hodinách vlastivědy na prvním stupni základních škol: Dramatizace na téma Rudolf II. a legenda o Golemovi – Tereza KUNEŠOVÁ
Tereza KUNEŠOVÁ
Diplomová práce
Výhody a nevýhody dramatické výchovy v hodinách vlastivědy na prvním stupni základních škol: Dramatizace na téma Rudolf II. a legenda o Golemovi
Advantages and disadvantages of drama education in civics lessons at lower elementary schools: Dramatization of the theme Rudolf II. and the legend of the Golem
Anotace:
Práce se zabývá výhodami a nevýhodami dramatické výchovy, a to především jejím přínosem pro žáky prvního stupně v hodinách vlastivědy. Teoretická část je věnována představení vybraných speciálních výukových a aktivizačních metod a následně se zabývá pojmem tvořivá dramatická výchova, jejími výhodami a možnostmi aplikace do hodin. Její nezbytnou součástí je navíc uvedení do historického kontextu tématu …víceAbstract:
The thesis deals with the advantages and disadvantages of drama education in particular its contribution to the pupils of the first degree in lessons of Homeland studies. The theoretical part is devoted to the presentation of selected teaching and effective methods used in everyday teaching. It also deals with the notion of creative drama in education, its advantages and possibilities of applications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Červenka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUNEŠOVÁ, Tereza. \textit{Výhody a nevýhody dramatické výchovy v hodinách vlastivědy na prvním stupni základních škol: Dramatizace na téma Rudolf II. a legenda o Golemovi}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/qpzxjk/.
Jak správně citovat práci
KUNEŠOVÁ, Tereza. Výhody a nevýhody dramatické výchovy v hodinách vlastivědy na prvním stupni základních škol: Dramatizace na téma Rudolf II. a legenda o Golemovi. Ústí nad Labem, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod dramatické výchovy ve výuce vlastivědy: výukový program Mládí Otce vlasti
Nikola Rybová -
Využití prvků dramatické výchovy při vyučování dějepisu na 2. stupni základní školy
Stanislava Matulová -
Využívání metod dramatické výchovy při výuce etické výchovy na 1. stupni málotřídní školy
Daniela MATYASKO -
Syntéza hudební a dramatické výchovy v ukázkových hodinách na I. stupni ZŠ
Kateřina MRAVCOVÁ -
Využití metod dramatické výchovy v dějepisné části vlastivědy
Ivana Bártičková -
Vzájemné propojování dramatické a výtvarné výchovy
Veronika Blažková -
Pedagog Rudolf Walter a Komorní hry radosti ze života
Růžena Dvořáková -
Hry Jiřího Karáska ze Lvovic Cesare Borgia a Král Rudolf
Michaela Kořistová