Petra Lacinová
Bachelor's thesis
Úroveň slovní zásoby u dětí předškolního věku
Vocabulary Level of Preschool Children
Abstract:
Bakalářská práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem bakalářské práce je zjistit úroveň slovní zásoby u dětí předškolního věku. V teoretické části sumarizujeme vývoj řeči, komunikaci a slovní zásobu u dětí předškolního věku. V praktické části předkládáme výsledky kvantitativního výzkumu realizovaného prostřednictvím testování. Jsou zde vyhodnoceny výsledky dětí z běžné a logopedické třídy, srovnány …moreAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical-empiric character. The aim of this bachelor thesis is to find out the vocabulary level of preschool children. In the theoretical part we summarize the development of speech, communication and vocabulary level of preschool children. In the practical part we present the results of the quantitative research realized through testing. There are evaluated the results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lacinová, Petra. Úroveň slovní zásoby u dětí předškolního věku. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Analýza lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Martina Čepová -
Analýza projektu zaměřeného na rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dětí v běžné mateřské škole
Jitka Matoušová -
Rozvoj lexikálně-sémantické jazykové roviny u dítěte s mentálním postižením
Hana Hanáčková -
Analýza morfologicko-syntaktické jazykové roviny u dětí navštěvujících přípravnou třídu
Lucie Knechtová -
Hodnocení pragmatické roviny řeči u dětí s Prader-Willi syndromem
Pamela Melecová -
Diagnostika morfologicko-syntaktické a lexikálně-sématické roviny u dětí předškolního věku
Petra Pražanová -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Vývoj řeči u předčasně narozených dětí
Klára Filipcová