Daniel Ulč
Bakalářská práce
Sport jako podnikatelská činnost
Sport as a business activity
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat vybrané sportovní odvětví, jako podnikatelskou činnost v České republice. V teoretické části jsou objasněny pojmy k vybranému tématu a praktická část se zabývá seznámením s daným sportovním klubem a jeho finančním hospodařením. Závěrem jsou zpracovány vlastní návrhy a doporučená zlepšení dané problematiky.Abstract:
The aim of this work is to characterize the selected sports industry as a business activity in the Czech Republic. In the theoretical part the concepts are explained to a selected topic and a practical part deals with the introduction to the sports club and its financial management. Finally, custom designs are processed and recommended improvements of the issue.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ulč, Daniel. Sport jako podnikatelská činnost. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Podpora a zdroje financování sportu ve městě Hranice
Markéta Sehnálková -
Financování a hospodaření sportovního klubu SK Volejbal Kolín, z. s.
Michal Hovorka -
Financování sportu v obcích a městech v letech 2018 - 2021
Jaroslav Kasl -
"Využití dotačních možností sportovních klubů v Praze – SK Neptun Praha".
Zdeněk Pták -
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
Marek Novotný -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Marketingová komunikace fotbalového klubu SK Slavia Praha
Aneta Vlčková -
Strategická analýza vnějšího okolí SK Slavia Praha - fotbal a.s.
Daniel Takáč