Analýza konkurenční pozice firmy Resort Svatá Kateřina Šém, a.s. – Bc. Lucie Novotná
Bc. Lucie Novotná
Bakalářská práce
Analýza konkurenční pozice firmy Resort Svatá Kateřina Šém, a.s.
Analysis of the competitive position of a chosen company
Anotace:
V této bakalářské práci se bude analyzovat konkurenční pozice firmy Resort Svatá Kateřina Šém, a.s. Jedná se o relaxačně sportovní zařízení, orientující se na pobyty ve zdravém životním stylu. Pro určení této pozice použiji metody pro zhodnocení interního a externího prostředí. Jde o metody: STEP analýza, Porterův model pěti sil, SWOT analýza, analýza konkurentů, analýza získání konkurenční výhody …víceAbstract:
In this bachelor´s thesis the competitive position of the company Resort Svatá Kateřina Šém, a.s. shall be analysed. It is a sport and wellness company, focusing on visit in a healthy lifestyle. To determine this position I will use methods to evaluate the internal and external environment. There are these methods: STEP analysis, Porter´s five forces model, SWOT analysis, analysis of competition, analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/em991/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2013
- Vedoucí: Ing. Tsolmon Jambal, Ph.D.
- Oponent: Ing. Petra Pártlová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a konkurenční výhoda CrossCafe
Klára Seberová -
Aliance jako konkurenční výhoda středních rodinných podniků na českém trhu
Pavel Chýle -
E-learning jako konkurenční výhoda pro organizace
Josef Dušek -
Finanční analýza v budování konkurenční výhody podniku
Jana Trusinová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
Martin Lenfeld -
Konkurenční výhody ve službách
Michaela Strnadová -
The comparison of the phonetic systems of the different types of British English accents, and the analysis of the British actors' pronunciation in the TV show "Doctor Who"
Karyna Babkova