Komunikace vnitřního prostředí UTB ve Zlíně jako součást Corporate Identity – Mgr. Anna RYŠAVÁ
Mgr. Anna RYŠAVÁ
Master's thesis
Komunikace vnitřního prostředí UTB ve Zlíně jako součást Corporate Identity
Internal Communication of Tomas Bata University in Zlin as a Part of Corporate Identity
Anotácia:
Tématem mé diplomové práce je komunikace vnitřního prostředí Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně jako součást corporate identity. Analýzu jsem provedla na základě dotazníkového šetření, které bylo zaměřeno na zaměstnance jednotlivých fakult UTB. Soustředila jsem se především na množství, formu a způsob informování zaměstnanců, na úroveň mezilidských vztahů uvnitř fakult, vztahy pracovníků s vedením, spokojenost …viacAbstract:
The subject of my graduation thesis is the analysis of the internal environment of Tomas Bata University in Zlín as a part of its corporate identity. The analysis was carried out on the basis of questionnaire research. It focused mainly on the form and way of informing the employees, it also dealt with human relations, staff and management relations and satisfac-tion with material background, salary …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7612
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RYŠAVÁ, Anna. \textit{Komunikace vnitřního prostředí UTB ve Zlíně jako součást Corporate Identity}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/qqnhk7/.
Jak správně citovat práci
RYŠAVÁ, Anna. Komunikace vnitřního prostředí UTB ve Zlíně jako součást Corporate Identity. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 24. 04. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Analýza corporate designu firmy Elektropřístroj, s.r.o.
Tereza Prokešová -
Corporate social responsibility a vykazování informací ve finančním sektoru
Karolína Nálevková -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital