Psychologické aspekty prodeje kosmetiky – Ing. Renata Jedličková
Ing. Renata Jedličková
Bakalářská práce
Psychologické aspekty prodeje kosmetiky
Psychological Aspects Of The Sale Of Cosmetics
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá psychologickými aspekty reklamy na kosmetické výrobky. Snaží se objasnit, co konkrétně ovlivňuje spotřebitele při rozhodování a výběru kosmetických produktů. Práce se dále zabývá pojmy jako je obal výrobku a jeho design, značka nebo působení barev v reklamě. V praktické části se práce zabývá dotazníkovým šetřením spotřebitelů a porovnáním výsledků průzkumu s teoretickými …víceAbstract:
This thesis deals with the psychological aspects of advertising for cosmetic products. It tries to explain what specifically affects consumer decision-making and selection of beauty products. The thesis also deals with concepts such as product and packaging design, brand name or the impact of color in advertising. The practical part of the work deals with the questionnaire survey,consumer survey results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fo0jy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Text and images as persuasive instruments in advertising: a qualitative discourse analysis of the VW Beetle advertising campaign between the late 1950’s and the present time
Ivan Marousek -
Online advertising campaign for the “MUA KOORRINA” company
Karina Bekesheva -
Advertising Brexit: Elements of Persuasion in the Facebook Campaign
Natália Belicová -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
"Guys for Themselves": A Textual Analysis of the Staropramen Advertising Campaign
Monika Jančová -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Šárka Hejhalová