Ing. Renata Jedličková

Bakalářská práce

Psychologické aspekty prodeje kosmetiky

Psychological Aspects Of The Sale Of Cosmetics
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá psychologickými aspekty reklamy na kosmetické výrobky. Snaží se objasnit, co konkrétně ovlivňuje spotřebitele při rozhodování a výběru kosmetických produktů. Práce se dále zabývá pojmy jako je obal výrobku a jeho design, značka nebo působení barev v reklamě. V praktické části se práce zabývá dotazníkovým šetřením spotřebitelů a porovnáním výsledků průzkumu s teoretickými …více
Abstract:
This thesis deals with the psychological aspects of advertising for cosmetic products. It tries to explain what specifically affects consumer decision-making and selection of beauty products. The thesis also deals with concepts such as product and packaging design, brand name or the impact of color in advertising. The practical part of the work deals with the questionnaire survey,consumer survey results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní