Zavedení nového výrobku na trh – Ing. Jitka Janurová
Ing. Jitka Janurová
Bachelor's thesis
Zavedení nového výrobku na trh
Implementing of the New Product to the Market
Anotácia:
Předkládaná bakalářská práce se zabývá marketingovými postupy uplatňovanými při zavádění nového výrobku na trh. Jedná se přitom o zavádění nové specifické řady výrobků firmy Hügli, s.r.o., a to Hügli Green, určených především specifickému okruhu zákazníků – školním a závodním jídelnám a dalším specializovaným subjektům veřejného stravování. Cílem bakalářské práce je zhodnotit postup a jednotlivé kroky …viacAbstract:
The submitted Bachelor Thesis deals with the marketing practices implemented for the introduction of a new product. This is the introduction of new specific product line Hügli Company, s. r. o., specifically Hügli Green, particularly for a specific range of customers – school canteens and other specialized entities of public catering. The aim of this work is to evaluate the process and the company …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a4sbt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Martina Sedláková
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní marketingová komunikace Cinema City
Soňa Wollnerová -
Podemos: Analysis of a New Actor in Spanish Politics from the Perspective of the Concept of Party Family
Marika Kůrová -
Improving the Process of Launching New Products
Sathish Kumar Selvaraj -
Wood Modification:Enhancing the Functionality of Wood Products
Petr Čermák -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix vybrané firmy
Zdeňka Šotkovská -
Marketingový mix společnosti ELA, spol. s r.o.
Petr Bajsa -
Marketingový mix
Vladěna Mašínová