David Kwolek
Bachelor's thesis
Sentimentální analýza značky
Brand Sentimental Analysis
Abstract:
Cílem práce je shrnout poznatky o sentimentální analýze jako moderní metodě marketingového výzkumu a aplikovat jí na obchodní značce. První část práce obsahuje teoretické znalosti o značkách a jejich procesu řízení. Dále je obsahem teoretické části práce úsek věnující se jednotlivým zdrojům dat na internetu. V poslední řadě se teoretická část práce věnuje problematice sentimentální analýzy. Následně …moreAbstract:
The goal of the thesis is to summarize knowledge about sentimental analysis as a modern method of marketing research and apply it on brand analysis. The first part of the thesis contains theoretical knowledge about brands and the brand equity model. The theoretical part further contains a section dedicated to individual sources of marketing data on the internet. Finally, the theoretical part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 12. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/81732
Thesis defence
- Date of defence: 13. 10. 2020
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Tomáš Kincl
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81732
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Sentimentální analýza značky
David Kwolek -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Porovnání úspěšnosti vybraných sentiment indikátorů technické analýzy na zvoleném trhu
Vlastimil Malčický -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš -
Průzkum trhu cestovních kanceláří
Radim Jaroš