Osobní branding a jeho význam na začátku profesní kariéry – Bc. Iva Bernatíková
Bc. Iva Bernatíková
Diplomová práce
Osobní branding a jeho význam na začátku profesní kariéry
Personal branding and its importance in the beginning of the professional career
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem osobního brandingu a jeho rolí na začátku profesní kariéry. Cílem této práce je zjistit význam budování osobní značky pro studenty a absolventy generace Y na začátku jejich pracovní kariéry a pro jejich potenciální zaměstnavatele. Na základě poznatků pak navrhnout marketingová doporučení pro zainteresované subjekty, jak je v budování osobní značky podpořit. Za tímto …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the topic of personal branding and its role in the beginning of a professional career. The aim of this thesis is to find out the importance of personal branding for students and graduates belonging to generation Y in the beginning of their professional career and for their potential employers. Then, based on the findings, suggest marketing recommendations for stakeholders …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Strategizing of Personal Branding Start-Ups
Aneliya Bugubayeva -
Personal branding and international students in Brno
Abdul Wahab Saakwa -
Personal branding
Nikita Horatschkeová -
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova -
Personal Branding u vybrané cílové skupiny
Jana Hejná -
Využití online personal brandingu při hledání zaměstnání
Anna Pangrácová -
Personal branding a komunikace umělecké značky
Lucie Lustigová -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev