Osobní branding a jeho význam na začátku profesní kariéry – Bc. Iva Bernatíková
Bc. Iva Bernatíková
Master's thesis
Osobní branding a jeho význam na začátku profesní kariéry
Personal branding and its importance in the beginning of the professional career
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem osobního brandingu a jeho rolí na začátku profesní kariéry. Cílem této práce je zjistit význam budování osobní značky pro studenty a absolventy generace Y na začátku jejich pracovní kariéry a pro jejich potenciální zaměstnavatele. Na základě poznatků pak navrhnout marketingová doporučení pro zainteresované subjekty, jak je v budování osobní značky podpořit. Za tímto …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the topic of personal branding and its role in the beginning of a professional career. The aim of this thesis is to find out the importance of personal branding for students and graduates belonging to generation Y in the beginning of their professional career and for their potential employers. Then, based on the findings, suggest marketing recommendations for stakeholders …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BERNATÍKOVÁ, Iva. \textit{Osobní branding a~jeho význam na začátku profesní kariéry}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/qr40pn/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategizing of Personal Branding Start-Ups
Aneliya Bugubayeva -
Personal branding and international students in Brno
Abdul Wahab Saakwa -
Personal branding
Nikita Horatschkeová -
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova -
Personal Branding u vybrané cílové skupiny
Jana Hejná -
Využití online personal brandingu při hledání zaměstnání
Anna Pangrácová -
Personal branding a komunikace umělecké značky
Lucie Lustigová -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev