Změny v chování spotřebitelů v konkrétních tržních podmínkách – Dita Knížková
Dita Knížková
Bakalářská práce
Změny v chování spotřebitelů v konkrétních tržních podmínkách
Changes in consumer behavior in specific market conditions
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce na téma Vliv pandemie koronaviru na chování spotřebitelů v segmentu textilního a obuvního zboží je rozdělena do dvou hlavních částí, a to části teoretické a části praktické. Teoretická část je dále rozdělena na úvod, cíl a metodiku a literární rešerši. Následuje část praktická, která vychází z poznatků vyplývajících z části teoretické a částečně se také opírá o provedený kvantitativní …víceAbstract:
Influence of coronavir pandemia on consumer behavior in the textile and footwear segment Abstract The bachelor thesis on "The impact of the coronavirus pandemic on consumer behavior in the textile and footwear segment" is divided into two main parts, namely the theoretical part and the practical part. The theoretical part is further divided into introduction, goal and methodology and literary research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Petr Kunc, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Veřejná správa a regionální rozvoj - c.v. Litoměřice
Práce na příbuzné téma
-
Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně
Denisa BROŽKOVÁ -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků
Zuzana Pavlíková -
Analýza nákupního chování zákazníků prodejny se sportovním oblečením
Tereza Konečná -
Analýza nákupního chování zákazníků prodejny s oblečením
Adéla Kotrbová -
Měření spokojenosti zákazníků maloobchodní prodejny
Romana Konečná -
Analýza nákupního chování zákazníků prodejny masa a uzenin
Tereza Ondrejčeková -
Nákupní chování spotřebitelů v prodejně
Sára ŠÍTALOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
1. 12. 2022
Mach, J.
1. 12. 2022